Alla inlägg under maj 2009

Av madde - 16 maj 2009 19:17

soligt o varmt idag.har haft magvärk sen igår jobbigt har legat en stund men blev inte bättre.jag o linda plocka syren idag när vi gick till lidl luktar såå gott.fotade även fina tulpaner som finns lite överallt i stan fint.har skutrat golven nu luktar såå gott syren.ser singing bee nu.snart robinson.josefin är hos pappa ännu tyst och tomt så klart.ha en bra kväll alla.

Av madde - 15 maj 2009 18:42

vakna idag strålande sol fint.sen blev det tv o kaffe.gullungen somna 9 i soffan hon vakna före 6 idag.sen kom danne busa med gullungen.sen efter 11 så gick han hem med josefin hon ska va hos pappa i helgen.jag gick till ica sen hem.gjorde mat när ungarna kom hem före 15.sen diska.börja rensa ett stort skåp i köket ojoj där fanns 2st sopsäckar fulla med tomma saftdunkar haha det är inte bra att ha i skåpen hehe.sen fortsatt jag på balkongen bar bort massa skräp o saker som skulle ner i källaren.såå fint det blev nu på balkongen la några mattor där med.fick ju en rosa vaxduk av mamomo som äntligen hamna på bordet.var klar lagon till halv sex när glamour börja.har pratat med mamomo nu låter lite piggare idag kanske blir lite bättre ikväll hehe.fredrik kom med saker till min bil nu.han skulle skynda till stationen nu o åka till bäckby igen.ja nu har man varit såå duktig blir att se tv och tat lungt nu.ha en bra kväll mina vänner.bilden är till mamomo och krya på dig kramar.

Av madde - 13 maj 2009 21:48

sol

Av madde - 12 maj 2009 18:09

vakna i morse var strålande sol men bara 4+.danne kom förbi  på morron drack kaffe o busa med gullungen vår.sen såg jag vbå.sen var vi ica.vila en stund sen upp gjorde mat.sen ville linda till zoo så vi åkte dit hon köpte lite saker till hamstern.jag köpte ben till jason.sen åkte vi hem men linda skulle bara springa in på ica.när hon kom ut var bilen död hehe typiskt vi lämna den och jag gick till syrran danne var där jaG FICK KAFFE Och jason blev så glad för det jag köpt till han kul.sen for danne till ica och jag gick hem o hämta vagnen och gick till ica.vi fick putta igång aset ja börjar kalla det as nu efter allt puttande kom knappt in på parkeringen såå dog den igen.är väl nåt som inte är som det ska eller håller på pajja nu.sen gick jag hem nu har jag sett glamour.ska bara tat lungt nu och se tv.sol har vi haft hela dagen härligt blåser lite men inte kallt.ha en bra kväll alla vänner.

Av madde - 11 maj 2009 08:04

ny vecka igen.idag grått o blåsigt fyy såå trist.blir en slödag idag.ha en bra dag alla

Av madde - 10 maj 2009 20:21

vakna före 8a idag var 36 i sol redan då men blåste så klart.vi fika och såg tv.sen tio gick vi till tvättstugan la in tvätten.sen till syrran fick kaffe josefin busa på sen kom danne med.och linda.11 gick vi dit igen syrran skulle tvätta lite med.sen hem gjorde mat och josefin vila en stund.efter 14 skulle vi och syrran och titta på briggen tre kronor som skulle komma 15 men vi vänta och massa andra ingen brigg kom.då var det en kvinna som sa den hadde gått sönder i västerås och kunde inte komma.besviken vi som väntat och skulle fota.åkte hem och in på ica en sväng.tog reda på tvätten och diska o lite king.busmaja har busat som alltid är så kul och se så påhittig hon är.och så säger hon massa nya saker macmac är macdonalds hehe.ikväll har hon badat länge och nu sover hon gott.jag ska se tv och kanske king om de inte är nåt bra på tv.ha en bra kväll.

Av madde - 9 maj 2009 17:51

josefin o jag vakna 8 sol o fint men blåsigt.sen kom linda upp.vid 9 kom danne .tio var vi klara och syrran med vi åkte till mamomo.i kolbäck dog bilen så vi fick putta igång den hehe.men sen gick bilen till mamomo hon hadde bakat massa gofika på morron mums va gott det va.sen gjorde hon sina goda köttfärsbiffar och vi åt alla såå gott mätt ännu.sen satt vi och prata och josefin busa på som alltid.alltid trevligt att ses.sen vid 15 åkte vi hem o bilen funka hela vägen tur det.gjorde mat till rickard då jag kom hem linda åt med.josefin o jag vila en stund.och nu har vi varit ica och köpt aftonbladet.blåser men varmt.bara vänta på robinson nu.tack mamomo för gofikat och din goda mat.och sällskapet.ha en bra kväll alla.

Av madde - 8 maj 2009 18:58

strålande sol när jag vakna.men sen grått och regn.inte gjort såå mycket idag.danne kom såg vbå sen hm ja vad gjorde vi då.haha.gjorde mat till josefin sen sov hon ett tag.sen åkte vi ner på stan skulle köpa mandelpotatis men det var slut.hem igen vi åt.sen kom danne med biskvi till kaffet mums va gott.busa lite med josefin oj vad hon pratar efter mer o mer för varje dag läste ju i aftonbladet idag om man mår illa under graviditeten så får barnet högt iq och pratar tidigt ja hon har ju varit tidig med allt såå duktig vår gullunge är.nu har hon pratat med mommo i telefon och skrattat hehe.nu ska hon få macka ska ju snart sova hon är trött redan sov bara 30min idag.regnar för fullt nu trist.ska nog se tv om de är nåt bra ikväll.ha en bra kväll alla.och mamomo akta dig för vattenplaning ikväll haha

Ovido - Quiz & Flashcards