Alla inlägg den 5 maj 2009

Av madde - 5 maj 2009 16:41

före nio gick josefin o jag till syrran o mommo.sen åkte vi till stan gjorde ärenden.sen bjöd mommo på fika mens vi vänta allt skulle öpppna tio.sen hem till mig jag slängde in tvätt.sen var vi ut och shoppade lite.sen hem drack kaffe hos syrran sen kom danne då for vi alla på loppis hitta lite saker där med.sen hem gjorde mat till josefin men när jag var klar sov hon i soffan hehe.sen kom linda och rickard hem och har ätit nu.tina ringde ledsen hon måste flytta till ett rum nu för lägenheten ska hyras ut till andra och renoveras.fyy så jobbigt att hon måste börja packa nu mitt i allt.tack mamomo för gofikat idag.och tack syrran för jag fick ta din tvättid.regn och blåsigt idag trist men ska bli varmare på onsdag igen .bara tat lungt nu och vänta på tvn.ha en bra kväll alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards