Alla inlägg den 17 maj 2009

Av madde - 17 maj 2009 17:56

idag vakna jag till strålande sol igen härligt.blev kaffe o king på morron.sen 10  ner i tvättstugan med tvätt.sen kom danne med josefin.sen gjorde jag mat och tvätta klart.sen åkte vi till mommo med familj.vi fika och satt ett tag.syrran och f var på kalas men ringde efter ett tag och va på väg hem såå vi åkte och hämta dom.sen hjälpte fredrik danne och byta sak på min bil tusen tack.kurre var ut och plocka liljekonvaljer till mig åå dom e ju finast och vilken doft tusen tack.josefin fick en jättefin tröja av mommo idag tusen tack .vi fika och satt o prata.sen åkte vi hem då fick jag även syren av mamomo tusen tack.ja nu går bilen igen får jag hoppas.blir tv o king senare.ha en bra kväll alla vänner.josefin tyckte såå synd om mommo som har ajaj i benet men var ganska pigg idag krya på dig nu för snart är det marknad och blir mycke att gå då hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards