Alla inlägg den 29 maj 2009

Av madde - 29 maj 2009 14:25

danne kom nio halv tio åkte vi ner på stan.först till klorna hehe blev lite gosedjur där.danne tog massor till josefin o jag fick en jag med.tog några till henne jag med.sen köpte danne snygg huvtröja o shorts till sig o t-shirt.jag hitta en kjol hehe.linda köpte sig en kjol med.jag köpte t-shirt o jeans till rickard med.sen gick danne till pizzerian med josefin.jag skulle köpa mandelpotatis men var slut typiskt jag längta ju efter det.efter ett åkte danne o jobba jag gick runt lite sen åkte jag hem.nu leker josefin med alla bollar o djur kul.ska göra mat till ungarna snart.fredde o janette kommer imorrn kul.då får nog josefin mera saker av fredde hehe.imorrn blir det marknad i västerås med mamomo och familj kul hoppas det finns klon där med.nu är det verkligen varmt o härligt ute men inte inne huvva.ska bara tat lungt resten av dagen.danne jobbar till halv nio .ha en bra dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards