Alla inlägg den 25 maj 2009

Av madde - 25 maj 2009 19:08

idag väckte linda mig 7.20 oj hadde försovit mig hehe.sen vid nio kom danne då hadde josefin badat 1 timma svår att få upp ur badet.danne gick hem skulle jobba 13 idag.sen åkte josefin och jag till mamomo och syrran.vi fika och vänta på sköterskan skulle komma o lägga om benet.sen vid12 åkte vi ut till klädhuset sen bjöd mamomo på korv o mos tusen tack.sen blev det plantagen där köpte vi massa blommor.mamomo får så snyggt på balkongen.sen åkte vi hem.gjorde mat.sen åkte linda o josefin och jag till big inn.linda köpte kjol o linnen snygga.jag fick av mina barn ett nattlinne där det står värdens bästa mamma i morsdagspresent fint.köpte 2 toppar till josefin och en solhatt så söta.jeanskjol och vit topp och leggins till.hon är ju vår prinsessa ju.supersnyggt var det.men vi missa glaSSbilen idag tyvärr.bild på josefin i sin söta klänninghon fick av mommo men bilderna blev små hehe.tack mommo och syrran för idag.ska tat lungt och se tv ikväll.är såå varmt nu.ha en bra kväll mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards