Alla inlägg den 6 maj 2009

Av madde - 6 maj 2009 18:33

vakna 7 trodde jag försovit mig men ungarna hadde sovmorron hehe.sen vid 8a ringde jag hyresvärden surra så i toalampan och stopp i avloppet.men före tio kom dom och skulle fixa ny lampa de var fel i kontakten.sen elva gick josefin och jag till syrran vi skulle skjutsa hem mommo till bäckby idag.blev fika där sen åkte vi hem.dom hadde fixat lampan och avloppet när jag kom hem snabbt gjort.gjorde mat vi åt.sen gick josefin och jag till ica och handla lite.sen läst tidningen o ch druckit kaffe.danne kom och fick kaffe.sen har jag sett glamour och busat med prinsessan.jag frågar var malin är då pekar hon ut genom fönstret och vinkar hon är ju klok som få fattar allt.hon springer i frysen och hämtar glass hela tiden hehe busmaja men såå snäll.massa bra på tv ikväll jag ska se.pratat med mamomo just hoppas du sover gott inatt hehe.ha en bra kväll alla.

Ovido - Quiz & Flashcards