Alla inlägg den 3 maj 2009

Av madde - 3 maj 2009 18:05

idag vakna vi 7 lite sovmorron .fika sen plocka ihop tvätten.10 var det tvättstugan där var syrran när vi kom ner skulle visa hon hur man gör.sen åkte josefin och jag och hämta mommo.syrran och linda tog hand om min tvätt tusen tack.jag o josefin o mommo åkte till ikea mommo handla massa lampor till syrran.och en leksak till josefin så klart tusen tack.jag köpte lampa o täcke till rickard.sen blev det cheese josefin åt på vägen till köping.vi hadde bilen full med saker idag med hehe.sen gjorde mamomo köttfärssås och spagetti hos syrran supergott som alltid tack.sen gick jag hem och josefin sov en stund.jag satt upp nya lampan fint det blev.josefin och jag har sett madicken och nu är det pippi långstrump .hon leker med sin nya leksak som hon fick av mommo idag med kul.varmt idag men inte mycket sol kanske är åska i luften skulle behövas lite regn med nu.ha en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards