Alla inlägg den 20 maj 2009

Av madde - 20 maj 2009 18:11

idag på morron åkte josefin o jag till mamomo med familj.vi fika o prata.josefin busa som alltid.vänta att det skulle komma nån o lägga om mommos ben men till slut fick hon göra det med hjälp av syrran.sen kl12 åkte vi ut till maxi där åt vi mos o korv sen mjukglass tack mamomo.där hitta jag en badpool till josefin har letat tidigare men inte hittat.mommo köpte en jättesöt sommarklänning till josefin och en söt bikini.och en docksulky som hon har hos mommo såå glad hon var för den.tack mommo och syrran för en trevlig dag.sen hem och vi fika mums.sen åkte vi hem jag köpte macd till ungarna.sen har josefin badat på balökongen i sin nya pool såå kul ville inte kliva upp hehe hadde bikini på sig såå sööt.tack mamomo för att jag fick tvätta hos er idag.ha en bra kväll mina vänner.idag hadde josefin sin nya fina tröja som mommo stickat såå fin.ska fika med josefin nu sen blir det tv.

Ovido - Quiz & Flashcards