Alla inlägg under januari 2009

Av madde - 5 januari 2009 11:12

grattis min dotter linda på 15års dagen kram

Av madde - 4 januari 2009 17:42

idag innan alla vakna gick jag o josefin till ica de va skönt o få frisk luft fast de va 16- då o sol.köpte tårta till linda som fyller imorrn.kalas ska vi ha senare denna månad hihi.sen somna josefin på vägen hem o  sov ett tag.sen kom min danne o vi drack kaffe o busa med prinsessan.sen gjorde jag pannkaka alla åt.jag åt julkorv o potatis va så sugen på potatis o va jag åt o alla andra med.danne diska till mig tack älsklingen min.sen gick jag o vila med prinsessan en stund skönt.snart kommer min danne o vi ska se film o mysa ikväll va ju ett år sen nu hihi.syrran hon har ju mysmorrnar hon hehe.lika kallt ute nu 17- brr.

Av madde - 4 januari 2009 09:18

vakna 8 idag.o nu då jag kolla på tempe 18.7- kan man kalla vinter trodde ej de blev så kallt här.o man kan ju hoppas de blir varmare för jag måste gå ica idag o köpa tvättmedel ska ju tvätta imorrn.inatt har jag vakna flera gånger har sovit dåligt o drömt om svarta skorvar fyy.idag blir väl bara en slödag igen.nu har vi väkt tina så nu gick hon o la sig i mitt sovrum hon vva så trött hehe.

Av madde - 2 januari 2009 19:05

inte gjort så mycket idag.har haft ont i huvve hela dagen jobbigt.tvättade idag.sett tv o busat med prinsessan.blir tv o sova känns de som.HA EN TREVLIG HELG MINA VÄNNER.

Av madde - 1 januari 2009 22:28

vi vakna 8.30 idag.kallt 8- men en solig dag.sen ringde jag o boka biljett till tina den 7jan.så hon är här när linda fyller 15år den 5e jan.sen kom älsklingen o vi åkte alla till big inn var tvungna att hämta biljetten där.folktomt var de ute idag.sen hem vi åt.sen la vi oss o vila en stund visst josefin somna men inte jag börja ju folk o skjuta raketer igen typiskt.denna månad fyller min dotter 15 år va tiden går fort .och 20 år denna månad sen jag mista min kära far i en olycka.både kalas o sorgsna minnen denna januarimånad.ikväll har jag sett tv o älsklingen kom förbi o fick kaffe o busa med vår goa prinsessa .hon e bara de goaste som finns o så rolig.ska sova snart e jättetrött.ska upp o tvätta imorrn.natti mina vänner.

Av madde - 1 januari 2009 00:44

så va de nu nytt år 2009.gott nytt år alla.

Ovido - Quiz & Flashcards