Alla inlägg den 22 januari 2009

Av madde - 22 januari 2009 17:21

ja 9 imorse åkte jag .josefin o danne till bäckby.idag väckte vi inte mamomo vi ringde på porten då hon va duchen hehe.sen öppna hon o vi fika.sen ville vi ut o shoppa hihi som vanligt pengarna får ju inte växa fasti börsen hihi.vi åkte erikslund jag köpte byxor till mig 3par o till linda på tati behövdes.sen catalog hitta kläder där med.sen villys handla mat o dvd.syrran köpte dvd till josefin tack.idag fick josefin fåtölj o hund o kläder av mommo glad hon blev.sen hem o mamomo gjorde mat o va gott vi åt så jag får nog ej på mig byxorna nu haha.sen fika vi gofika josefin skulle äta alla 7 sorter på en gång så kul hon e.tack mamomo med familj för allt idag.alltid trevligt o hälsa på er alla.nu e de er tur o hälsa på oss hehe.shopping i köping.ska städa o baka imorrn.ha enmysig kväll mina vänner.

Av madde - 22 januari 2009 06:30

gomorron ja fy va halkigt de va inatt hihi.och nu snöar det igen.vill inte ha mera snö nu.kaffe o cigg nu hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards