Alla inlägg den 23 januari 2009

Av madde - 23 januari 2009 19:40

vakna 6 idag.kl 9 gick josefin o jag ica o handla.sen åkte vi till willys o handla lite där med.sen ner på stan o köpte mandelpotatis till mig o mamomo så vi överlever de e ju så gott hihi.sen loppisen o köpte en stor grindslanten till mamomo passar in med hennes andra tavlor.sen hem o åt o såg   vbå.sen kom dom o laga hängarn i badrummet bra det.sen smal proppen o ingen ny hemma.danne kom vi gjorde lasange mums.ungarna gick ica o köpte nya proppar tur det.sen har vi sett tv o busa med vår prinsessa.jag har dammsugit ska torka när josefin lagt sig.nu gör linda tårta tills imorrn josefin hjälper hehe äter grädde.mamomo o syrran o hennes kille kommer ju äntligen o hälsar på oss imorrn o vi ska äta tårta o fira linda i efterskott.blir väl stan o big inn med tror jag får se vad vi hinner kul ska de bli.ska nog se tv o spela king kanske senare när jag städat klart.ha en bra kväll mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards