Alla inlägg den 25 januari 2009

Av madde - 25 januari 2009 21:25

vakna 7.30 idag blev kaffe o king.9 kom älsklingen min då vakna josefin.sen 10 gick jag i tvättstugan.efter 11 när jag tvättat klart åkte jag.danne o josefin o köpte ett rumsbord till mamomo.ringde syrran o sa hennes fredrik skulle komma ut o hjälpa bära hon fick ej säga vi var på väg gissa om mamomo blev överaskad kul de var du värd o mycke mera för att du finns.sen fika vi semlor sen åkte vi till media markt där handla mamomo.och sen till maxi mamomo köpte en allt i ett skrivare till mig tusen tack.och tack för soffkuddarna jag fick.på maxi köpte jag presenter till syrran de var hon värd jag fick ju present igår hihi.sen till bäckby o drack kaffe sen åkte vi hem.ikväll har vi alla ätitpizza fy va mätt jag blev.nu sover prinsessan ska jag med snart e ju måndag o upp 6 imorrn.natti mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards