Alla inlägg den 24 januari 2009

Av madde - 24 januari 2009 19:57

tack syrran för doftljuset o dina goda hallongrottor du skämmer bort mig hihi.tack till din fredrik för all hjälp idag.har badat josefin nu ska hon sova jättetrött efter o varit igång hela dagen.

Av madde - 24 januari 2009 18:10

vakna 6 idag va på king innan josefin vakna.sen ringde jag mamomo o dom va vakna.halv 10 kom mamomo syrran o fredrik.josefin blev glad dom kom hit.sen blev de kaffe o vi prata.sen åkte vi till big inn o shoppa.fredrik o rickard stanna hemma.sen åkte vi ner på stan o gick där o shoppa då kom även rickard o fredrik.rickard fick ett dataspel av mamomo blev jätteglad.linda fick presenter o en slant av dom alla.slant av mig med.vi fira ju hennes 15 års dag i efterskott.fredrik o rickard va jätteduktiga o bar ut massa skräp jag samlat på mig hihi.mamomo rensa mina skåp hehe.sen åkte vi hem o åt mamomo bjöd oss alla.sen satt vi o prata o skratta .sen fika vi tårta o kakor.o syrrans goda hallongrottor mums godare än allt.sen kom fredrik o hämta dom.vilken trevlig dag vi haft hoppas de ej dröjer för länge till nästa gång hihi.jag fick en söt present av syrran ett ljus där de stog speciell syster tack.tack för en trevlig dag från oss alla.blir nog tv ikväll.snöat hela dagen nu igen.

Ovido - Quiz & Flashcards