Alla inlägg under januari 2009

Av madde - 13 januari 2009 16:52

vakna 6 idag.rickard gick till skolan 8.linda sov hon e hemma sjuk.efter 8a klädde jag o josefin på oss o åkte till mamomo m familj.joo vi ringde på porten hon svara trött hon sov haha vi väckte henne.sen blev de kaffe o sen kom syrran upp.satt o prata en stund mest om hemligheten hehe.jag o syrran önskar oss rosa laptop. sen åkte vi ut till hälla maxi o europris handla lite joo mamomo handla stövlar o lackskor.och färgpennor o block o en hårborste till josefin .sen bjöd hon oss på mat mums.sen åkte vi hemtill dom o fika gofika hihi.josefin somna en stund sen åkte vi hem .då kom min danne o drack kaffe.nu har vi ätit korv o mandelpotatis gott.snart glamour.sen bada prinsessan o busa o rita med hon innan sovdags.sen blir det tv.tack för en trevlig dag idag.

Av madde - 13 januari 2009 06:53

idag är de 20 år av sorg o saknad efter min/vår kära pappa o morfar .fredag den 13 feb 89 mista vi honom.kommer alltid minnas han.

Av madde - 12 januari 2009 17:29

vakna 6 blev kaffe o tv.sen kläde jag av julgranen o bort med julgardiner o allt som va kvar skönt o ha de gjort.ska sy eller köpa nya till köket sen.sen gick josefin o jag ica handla lite blåste men va ändå skönt men mörkt de ha varit hela dagen vill ha sol nu.nu sover prinsessan en stund så jag har spelat king.ida ringde hon o erik skulle fira 1 år nu kul.ska se glamour nu e så spännande.blir bilder på josefin så klart hihi.ha en bra kväll mina vänner.

Av madde - 11 januari 2009 16:38

vi vakna 7 idag.upp med prinsessan o såg tv va ju totte där gillar hon ju sen busa o rita vi.kl 10 gick vi ner i tvättstugan.sen 11 hämta vi tvätten.sen kom danne o vi åkte till bäckby.jag hadde ju önskat o få mamomos goda köttfärssås o spagetti klart vi fick det mums så gott åt så jag e mätt ännu.sen drack vi kaffe o prata o skratta alltid trevligt o hälsa på alla där.ida kom med så då lekte josefin o hon.sen åkte vi hem.tack alla för godmat o trevligt sällskap.bild på josefin.och rosor till mamomo för att du o din familj finns.vi hörs

Av madde - 10 januari 2009 21:29

idag vakna josefin 7 så då klev vi upp.fika såg tv o busa o rita ja nu har hon börjat rita kul.sen ringde jag o väckte min danne.var tvungen o åka ut på ett ärende så han o linda följde.får höra till veckan hur de går.sen åt vi.kl 16 va vår prinsessa så¨trött så hon somna.spela lite king då.tina o fredde har ringt o pratat ikväll allt bra där.linda dog visst nu för nanne åkte ut i körslaget hihi.ringde mamomo för en stund sen allt glatt där hehe.dom saknar oss va ju ett tag sen vi var o hälsa på men har ju varit kallt o halkigt.får väl se när de blir o hälsa på.jag saknar dom alla.kan inte tömma bilder från min mobil ännu så de blir nå bilder som tina tagit på prinsessan.blir tv en stund nu.natti mina vänner.

Av madde - 9 januari 2009 06:52

vakna 6 idag jättetrött.idag den 9januari skulle min kära far fyllt 71år.men jag förlora honom för 20 år sen den 13 januari i en bilolycka saknar han.idag blir väl en slödag igen.vet ej va manska orka göra idag.

Av madde - 8 januari 2009 16:23

inte gjort så mycke idag.varit frusen o mått skit blir väl sjuk jag med.igår va jag ut med tina en sväng.sen igår kväll 19.30 sa vi hejdå till henne på stationen här.josefin blev lessen storasyster borta idag.resan gick bra men hon kom hem till en tom lägenhet ida har ju flyttat o e inte färdig så de såg visst ut.idag har de snöat igen.skönt ute.måste få bort julen snart.imorrn fredag o helg igen.lite bilder på vår prinsessa som tina tagit.

Av madde - 6 januari 2009 18:36

tråkdag inte gjort så mycket idag.josefin o jag gick ica en sväng va ju 0 gradigt idag varmt.sen gjorde jag plättar vi åt sen vila jag en stund.sen har vi sett tv.imorrn ska tina åka hem 19.39 går tåget härifrån.dröjer väl nåra månader tills man träffar hon igen.få se om vi hinner en sväng till munktorp imorrn innan hon åker.blir mera tv nu o king senare.ska plocka bort alla julsaker i veckan med e less julen nu.på torsdag e de skola igen slut på sovmorron.

Ovido - Quiz & Flashcards