Alla inlägg den 17 januari 2009

Av madde - 17 januari 2009 19:54

ja nu har jag tömt lite gamla bilder  från mobilen oj va mycke snö de va o nu gröna gräsmattor hehe.

Av madde - 17 januari 2009 18:15

vakna 6.20 kaffe och king hihi.sen 8 vakna prinsessan.9 kom min danne sen väkte jag linda.mamomo ringde efter nio o sa dem skulle ikea om vi skulle komma.ja de va ju inte halt idag så 10 åkte vi till ikea träffa mamomo o syrran o fredrik där. alla fick vi en slant av mamomo hon e den som alltid funnits för mig o ungarna inte för inget hon e min mamma o mormor givmildare o full av kärlek o skratt finns ej.så vi gick runt o shoppa.sen  bjöd mamomo på mat.sen kaffe sen åkte vi erikslund o shoppa mera hihi.köpte bluetoth så nu kan jag tömma mobilen.tusen tack för allt idag från oss alla.tack för att ni finns.trevligt hadde vi som alltid.blir tv ikväll.ses snart igen.bilden är till mamomo

Ovido - Quiz & Flashcards