Alla inlägg den 19 januari 2009

Av madde - 19 januari 2009 18:57

vakna 6 idag sen börja de snöa så igår va de grönt gräs idag är de vinter o snö hihi.9 gick josefin o jag ica sen 10 gick vi tvättstugan o tvätta.josefin ville ej gå in så då gick vi till lekparken oj så kul hon tyckte de va o kasta kottar o skratta jag fråga efter 1 timme ska vi gå in nu nää sa hon.sen hämta vi tvätten o gick in.blev tv sen gjorde jag mat vi åt sen kom linda o rickard hem o åt.sen kom älsklingen o drack kaffe o busa med vår prinsessa.hennes docka gråter o säger mamma hon blir svartis på den hehe kul.blev inte loppis idag få se imorrn om de e bättre väder.missa glamour fick så ont i magen gick toa satt 40 min fyfan magsjuka nää mycke kaffe tror jag hoppas det vill ej bli sjuk nu.bättre i magen nu.ska busa med josefin nu sen se tv.

Ovido - Quiz & Flashcards