Alla inlägg under april 2009

Av madde - 12 april 2009 07:49

soligt o varmt idag.idag ska jag tvätta.ha en bra dag

Av madde - 11 april 2009 17:11

idag på förmiddan åkte vi till mamomo med familj vi var bjudna på påskmiddag.vi satt på balkongen o fika härligt i värmen.sen åt vi massor så vi blev så trötta bara satt o gäspa hihi.sen blev det kaffe o påsktårta vi orka det med hehe josefin hon tog jätteskedar direkt från tårtan så rolig hon är .tack mommo med familj för jättegod påskmiddag o tårta och trevligt sällskap.sen åkte vi hem o nu har man bara slöat vid tv går ej att vara min balkong fyy så varmt det är där.gullungen busar för fullt.ska se robinson ikväll.fortsatt trevlig påsk till alla vänner.

Av madde - 11 april 2009 07:54

sol o varmt blir det idag med.idag ska vi till mamomo med familj vi är bjudna på påskmiddag gott.gladpåsk

Av madde - 10 april 2009 16:20

idag mitt på dan så åkte josefin o jag till big inn o handla lite men hitta inte äggen till syrran var nästan slut alla sorter.sen hem o vi åt.sen gick jag linda och josefion ut i det fina vädret josefin fick gunga sen till lidl skulle ha en sak där men fanns ej.sen fortsatte vi ner på tivolit där var ju gullungen med pappa igår o hadde vunnit gosedjur o bolllar.linda ville vinna grön boll joo hon vann två hihi och jag två gosedjur josefin fick ett gosedjur och en orange boll av linda.sen nu har vi kommit hem men var varmt o gå var så törstiga när vi kom hem.gullungen somna i vagnen o sover nu med.ska ta kaffe nu o tat lungt blir nog tv senare.fortsatt trevlig påsk till alla vänner

Av madde - 10 april 2009 08:18

ja idag skinnersolen så det blir nog en fin o varm dag.har varit ute med leya de var varmt ute redan skönt.ha en trevlig dag alla vänner

Av madde - 9 april 2009 18:37

på morron när danne o josefin kom så fick hon påskägg med massa chokladkakor o godis i hon visste ej hur hon skulle göra med alla blev så mycket i mun gullungen e för charmig.sen idag på förmiddan åkte vi till mamomo med familj.när vi kom fick vi allapåskägg med massa godis i o cigg hihi.josefin börja proppa full mun o kladda hehe hon är för kul.vi hadde också med påskägg med godis till alla där.sen fika vi o prata.sen gjorde mommo sin supergoda mat och bjöd oss alla jättegott som alltid tusentack för allt idag mamomo med familj.jag fick tvätten fixad med tack.sen åkte vi hem sprang in med lite godis till moster i munktorp med glad blev hon.sen hem .gjorde mat till rickard.ätit godis såå klart.sen diskat o städat ur skåp i köket 1 sopsäck ur ett skåp fyy va man spar hehe.arg min data knäpp och inget funkar  går ej att skriva ut o ej att tömma bilder från mobil håller nog på ge upp bara leta ny data då.  lånar lindas nu.hon ute med makrutta o har kul dom kanske flyger på kvast nu hehe.ha en bra kväll ja solen kom ju fram på hemvägen nu fint ute.

Av madde - 9 april 2009 07:14

grått o trist ute var e solen.ha en bra dag alla

Av madde - 8 april 2009 15:44

ja idag var jag linda o josefin ut och köpte påskägg o massor med godis phuu var så mycke folk.sen gjorde jag stuvade makaroner  o korv mums.sen kom danne o hämta josefin hon ska va hos pappa.jag o linda har fyllt äggen med godis. sen nu har vi varit till ica och skickat godis till ida o tina i arvidsjaur men det börja regna när vi gick fyy.nu ska linda städa sitt rum o jag ska städa jag med.ska hänga upp gardiner på balkongen med så de blir lite skugga där när solen lyser hela dagen.ja imorrn börjar påsken undra om det är då man flyger ut med påskäggen hihi.glad påsk alla

Ovido - Quiz & Flashcards