Alla inlägg den 22 april 2009

Av madde - 22 april 2009 18:53

idagkl 10 gick josefin o jag till tvättstugan.sen gick vi till lidl o handla gullungen fick en bok som låter när hon trycker på olika fordon kul tycker hon.sen hem o såg vbå.sen kom danne förbi o busa med vår busmaja hehe.jag hämta tvätten.sen hjälpte jag ida och försäkra bilen.tina ringde hon ska till luleå imorrn hoppas det går bra där.sen vid 15 gjorde jag fläskfile o potatis mums det var gott.sen diska jag o plocka upp tvätten.sen gick jag o josefin till ica köpte glass gott.hon vinkar till alla ute kul hon är då.sen har hon busat  på för fullt och lekt hon är såå snäll o rolig.har sett glamour är spännande nu ju.prata med mamomo hon ville jag skulle skriva blogg så var bäst att skriva nåt hihi.ska äta macka med josefin nu sen ska jag se rent hus och efterlyst ikväll.sen är det ju natti hehe är så trött på morron ändå.ha en bra kväll mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards