Alla inlägg under april 2009

Av madde - 17 april 2009 17:27

vakna 6.30 idag väckte rickard.linda var sjuk idag.sen kom danne då åkte vi till moster i munktorp.vi fikade o prata.sen åkte vi till kolbäck o handla hem det moster behövde.sen åkte vi hem.gjorde fiskpinnar o potatis var gott.sen dammsög jag ska skura ikväll när josefin sover hehe.nu blir det glamour sen mera tv.soligt o varmt idag var för varmt att sitta i en bil idag fyy.ha en bra kväll alla vänner

Av madde - 16 april 2009 17:22

ja idag tvätta jag sen åkte danne jag och josefin iväg en sväng.josefin fick se tuppar hönor o stora hästar som kom fram till oss hon blev nog lite paff.och även 3 jättesöta katter och en hund.hon sprang runt o titta full fart på henne.leya busa med sin nya kompis o jaga hönor hehe.vi fika kaffe o bulle med.sen åkte vi hem jag köpte macdonalds till josefin o rickard.jag o linda skulle äta pizza men hon har ont i halsen så hon vill inte ha idag hon åt köttfärs o potatis istället.sen gick linda o rickard o köpte glass jag prova nogger mint supergod blir sommarens glass tack mamomo för att du sa den var god.jag köpte en termos idag så man kan fika ute hihi och en kylbag bra att ha i sommar när man ska ut.nu blir det glamour sen mera tv om det är nåt ikväll.ha en bra kväll alla vänner.

Av madde - 16 april 2009 06:55

varit ut nu skönt ute .tvätta idag 10.sen ska jag iväg en sväng.ha en bra dag

Av madde - 15 april 2009 18:30

på morron vid 9 åkte jag o josefin till mamomo o syrran var så trist o sitta hemma.vi fikade och såg vbå sen gjorde mommo mat mums va jättegott.sen busa o lekte gullungen .sen var vi tvungna att åka hem o gå ut med leya.danne kom o fika.sen gjorde jag mat till ungarna jag var mätt.har vilat en stund nu o sett glamour.gullungen sitter o leker hon är så duktig o rolig.ska se mera tv ikväll imorrn ska jag tvätta 10 igen.bild på gullungen när hon pratar med pappa i telefon hehe.ha en bra kväll.

Av madde - 14 april 2009 17:07

på förmiddan så gick josefin o jag till ica köpte tårtgrejer.sen hem o jag gjorde tårta. sen lappskojs vi åt mums.sen kom danne o vi åkte till moster med tårtan o gratta henne hon blev jätteglad.vi fika o prata om att möblera lite .sen gick vi ut o gullungen busa ute med rolf hon härma han o skratta.sen åkte vi hem gjorde mat till ungarna med.nu väntar jag på glamour.sen blir det nog mera tv ikväll.nu 17+ varmt idag mwed o sol fint.ha en bra kväll alla.

Av madde - 14 april 2009 06:56

idag fyller moster i munktorp år grattis.varit ut med leya skönt ute få se om de kommer nån sol idag.ha en bra dag alla

Av madde - 13 april 2009 18:20

ja sista dan på påsken för i år.och imorrn börjar skolan igen.idag inte gjort så mycket var ica en sväng sen vilat ätit sett tv o tagit det lungt.ska bada josefin snart sen ge henne macka innan hon ska sova.blir tv ikväll om de nu är nåt.såg rallybrudar igår med älsklingen den va superbra ju.ha en bra kväll alla mina vänner.

Av madde - 12 april 2009 15:38

jättefint idag.på förmiddan gick jag o gullungen ut till lekparken i det fina vädret kul tyckte hon lekte i sandlådan hihi.sen gick vi till ica då kom danne o följde med oss.josefin fick glass sen gick vi till danne o fika kaffe o macka satt på balkongen.sen gick vi hem skulle ju tvätta 13 josefin sov en stund .och nu har vi ätit o jag har tvättat klart .fyy så varmt det är nu men ska inte klaga.jag danne o josefin gick ut en sväng till fotbollsplan med leya tyckte hon va kul men blev trött sen.tat lungt nu sen tv ikväll.ha en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards