Alla inlägg den 24 april 2009

Av madde - 24 april 2009 17:00

mådde skit när jag vakna idag fyy ont magen.tog det bara lungt o såg tv ett tag.sen kom danne och tog med josefin till stan och till ankdammen en sväng.då dammsög jag och plocka bort påskriset hehe.sen gick vi till ica o handla josefin köpte glassar så klart.sen vid 14 åkte jag till stan och köpte mandelpotatis till mamomo och mig gott ett måste hihi.hämta rickard på skolan och så åkte vi till mac donalds o åt gott.linda hadde inte tid och följa oss.sen skulle rickard till willys och ica och köpa fredagsgodis.fyy så varmt i bilen.nu äter josefin med  linda  igen hehe.åt nya gb sandwich idag supergod mums.längtar ut när  det är så härligt väder men orkar inte idag.ska se glamour snart sen mera tv.ha en bra kväll alla mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards