Alla inlägg den 3 april 2009

Av madde - 3 april 2009 20:19

min data dog så blev ej nån blogg igår danne fixa nåå så nu går den väl ett tag igen hehe.men igår hämta vi syrran o mamomo före nio kom dom med bussen till stationen.syrran fick nycklarna till deras lägenhet vi var där o kolladefint.sen till mig o fika hehe hadde ej bakat nåt.sen var vi runt i köping o shoppa lite.sen köpte mamomo massa gofika och vi åkte till moster i munktorp o fika så glad hon blev när vi kom.sen skjutsa jag hem dom till bäckby.mommo bjöd på mat.syrran blev sugen o fixa till i lägenheten nu så hon tanka bilen o idag hyrde hon släp.jag danne och josefin åkte på förmiddan till bäckby och vi lasta släpet fullt.sen åkte vi alla till köping och lasta ur o fixa lite i lägenheten.sen bjöd mommo på pizza gott.sen åkte vi ut o köpte lite saker.sen skjutsa jag hem mommo och syrran.vi drack kaffe gott behövdes man va ju lite trött.syrran köpte glass till josefin.sen åkte jag och josefin hem.åkte förbi macdonalds o köpte mat till ungarna.gullungen har varit så duktig idag mitt i all flytt sen busat mera sen hon kom hem att hon orkar men nu sover hon gott.linda o marina och rickard kom o hjälpte till o bära va duktiga dom med.och dom tagit hand om leya här hemma.släpet har vi hela helgen så imorrn fullt upp med.ha en bra kväll alla.soligt o varmt idag med nu är det vår..

Ovido - Quiz & Flashcards