Alla inlägg den 30 april 2009

Av madde - 30 april 2009 20:21

ja blev mycket idag.halv 10 åkte jag.danne och linda o josefin och hyrde släp och till bäckby.där lasta vi på syrrans o fredriks sista grejer som skulle till köping.josefin stanna hos mommo och syrran medans vi åkte till köping och lasta av lasset och lämna tillbaka släpet.sen till västerås igen var in på biltema och köpte stift till bilen.sen willys köpte present till kurre som fyllde år idag.josefin hadde varit såå snäll hos mommo men det är hon ju jämt.sen till mamomo vi drack kaffe och åt macka.sen gick vi alla på tivoli där vann vi lite gosedjur linda o josefin och malin hadde massor när vi gick hem.men mamomo vann den största nallepuh som fanns hehe.efter fyra gick vi hem och duka fram för nu skulle de bli kalas med amörgåstårta och massa andra tårtor o kakor i massor oj vad vi åt och är mätt ännu.tack syrran för dom jättefina blommorna jag fick.sen var klockan halv sju då var det dags för oss att dra oss hem.josefin följde pappa hem.så nu har jag städat här hemma luktar syren skönt nu när det är gjort.ska se tv och tat lungt nu.blev en fullspäckat dag idag med massa kul ju.i morron ska jag hämta syrran och fredrik och alla djuren då äntligen flyttar dom hit hehe kul.önskar en trevlig valborgskväll till mina vänner

Av madde - 30 april 2009 06:37

ja nu skinner solen och det blir varmt idag.grattis till kurre på födelsedagen idag.ha en solig dag alla .

Ovido - Quiz & Flashcards