Alla inlägg den 29 april 2009

Av madde - 29 april 2009 19:42

vakna 6 idag med värsta ont i huvudet o ryggvärk fyy.sen tio gick vi till tvättstugan josefin och jag.sen gick vi till ica och handla.vid 15 kom danne och hämta vår gullunge hon ska va hos pappa nån dag.vi åt och jag diska.sen vid 16 åkte linda och jag ut på landet och hälsa på leya .linda fota alla hästar och katter och leya och hennes kompis silke oj vad dom busa och leya var så glad när vi kom.katten kurt låg i lindas knä och spann hehe.härligt att se lite av landet nån gång.sen efter 18 när vi kom hem ville linda till biginn hadde sett en snygg klänning där .jag sprang in hemma och hämta plånboken då kom danne och josefin dom följde också med.hitta en söt klänning till josefin med.linda fick en snygg klänning och linne hon.fanns massa fint där nu vet man ju det till nästa månad när det är dags för lite sommarkläder.ska se tv nu och ta en macka.imorrn ska vi hämta släp och köra syrrans sista lass .ha en bra kväll alla mina vänner.bild på leya och silke

Ovido - Quiz & Flashcards