Alla inlägg under mars 2009

Av madde - 15 mars 2009 15:31

jag vakna 6 ut med leya. sen 7 vakna josefin fika macka o såg tv.sen 10 var det tvättdags oj inte tvättat på 1v var massor fytusan.vi gick till ica en sväng soligt o varmt äntligen sol.josefin gick själv hem de va ju kul fanns några vattenpölar hihi.sen när vi kom hem åt hon småplättar gillar verkligen det.nu har vi ätit ska nog vila en stund nu josefin inte sovit nåt jättetrött nu.hoppas nu de bli sol o varmt  iveckan och att snön töar bort vill ha vår nu.blir beck ikväll men somnar väl som vanligt.ha en fortsatt bra söndag mina vänner.

Av madde - 14 mars 2009 17:59

idag på morron åkte jag o josefin till mamomo med familj.vi fika sen åkte vi till erikslund o shoppa lite o mamomo bjöd på fika bakelser o ostmacka mums.josefin tackar mommo för leksakspizzagrejerna och dockan i badbaljan.hon har lekt o bada dockan sen vi kom hem kul.när vi kom hem blev det pizza gott.tack mamomo med familj för en trevlig dag.josefin ser tv nu lotta på bråkmakargatan hehe.rickard tackar mamomo för tangentbordet.ska se melodifestivalen ikväll.ha en bra kväll mina sanna vänner.

Av madde - 13 mars 2009 17:20

fredag den 13 nu igen.idag på morron snöa de lite sen varit grått o trist var e solen hehe.man blir ju trött av detta skitväder o trist är det.ingen lust att göra nåt heller om man då ides baka lite men nej.ska putsa fönster o sätta upp nya gardiner snart kanske blir vår då hehe.idag åkte jag o josefin till zoo o handla till leya o lindas hamster lite gott.josefin fick se alla djuren där tyckte hon va kul särskilt fåglarna o dom stora fiskarna.sen for vi på ica o handla.skulle o titta på loppisen men var stängt där.idag åt vi fläskfile o potatis gott var det.satt o kolla blocket hitta en fin bil men kom ju på att jag har ju leya o kan inte ha vanlig bil vill inte ha henne i baksätet synd va jättefin o bra pris.ska se glamour nu sen blir det nog mera tv .ha en bra kväll mina sanna vänner.andra behöver ej läsa min blogg .

Av madde - 12 mars 2009 19:32

vakna 5.30 idag.gick ut med leya kl6 blev paff de var ju ljust redan då.kallt 5-.sen följde vi linda till praon sen gick vi hem.la mig en stund hadde så ont i huvve men kunde inte somna o var bara tröttare sen.josefin sov en stund.sen tog vi en promenad med leya josefin tycker det är så kul när hon busar i snön o när hon kissa sa josefin näää hehe hon är så rolig.sen gick vi hem o åt sen såg vi tv o slöa.gjorde mat igen efter 2 när rickard kom hem.sen gick vi ut med leya igen o gick o hämta linda.så åt vi när vi kom hem.sen kom danne förbi en sväng.såg glamour idag med alltid spännande.ida och tina o fredde har ringt allt bra med dom.josefin fick paket från ida idag en jättesöt tröja som är som en huvjacka den var lite stor nu men passar ju sen.nu ska gullungen snart sova är jättetrött har inte sovit nåt i eftermiddag hadde ju inte tid o sova i vagnen ute.jag ska se om de är nåt på tv.bilder på gullungen o leya idag.ha en bra kväll alla mina vänner.

Av madde - 11 mars 2009 18:41

ja imorse snöa det igen och va 3- kallt.före 8a följde vi linda till praon sen gick vi till ica men jag tyckte det blåste kallt.sen kom danne o busa med vår gullunge och gav henne choklad.fyy vill ha värme nu o att snön töar bort.skulle ju till västerås o hälsa på moster på lasarettet men nu blev det ju snö o halka så få se när det blir bättre väder.krya på dig mamomo som fått ögoninflammation inte bra jobbigt att ha ont.har sett glamour nu jättespännande.idag åt vi stuvade makaroner o korv mums va länge sen vi åt.josefin proppa i sig som alltid.blir nog tv ikväll.ha en bra kväll mina vänner

Av madde - 10 mars 2009 16:03

Av madde - 9 mars 2009 20:10

halv nio följde vi med linda som skulle ha prao på dagis.kom en fröken o visa oss var hon skulle vara.oj gissa om josefin blev nyfiken när hon såg alla leksaker o fler o fler barn kom 1-3år.fröknarna tog mig o linda i hand o sa hej.alla va jättetrevliga där.josefin går fram till alla fröknar o tar i hand o säger hej gissa om hon charma dom alla.sen skulle hon hälsa på nåra barn men dom va för blyga.hon fick leka o se sig omkring en stund kul tyckte hon.jag fråga om vi skulle gå hem nää sa hon o skratta hihi.ett barn hosta då härma josefin efter o skratta charmtroll som hon är.sen gick vi till lidl handla lite där sen hem.såg tv o gjorde mat.sen gick vi o hämta linda o josefin blev glad kände ju igen sig där o barna hadde frågat var josefin var.så gick vi hem .fyy va slaskigt o vatten de är överallt stora pölar.fick samtal om att mosters op idag gått bra skönt nu måste de ju bli bättre o mindre värk.ska hälsa på i veckan.sett glamour spännande.nu josefin lagt sig .ha en bra kväll alla.

Av madde - 9 mars 2009 07:06

ja idag slask och plus.ska gå med linda till praon på dagis idag.sen blir det en sväng till lidl också.ha en bra dag alla.

Ovido - Quiz & Flashcards