Alla inlägg den 19 mars 2009

Av madde - 19 mars 2009 18:58

grattiskramar till 2av mina prinsessor som har namsdag idag.ja idag på morron åkte jag.danne och josefin till mamomo med familj.vi fika gofika o prata.sen åkte vi ut til hälla o shoppade lite.sen hem till dom och åt o fika mera.prata o skratta.alltid trevligt o hälsa på dom alla.sen åkte vi hem jag gjorde tacos gott.sen har jag diskat o sett glamour.josefin busar på full rulle.ungarna sitter vid datorerna.ska se tv senare om det är nåt idag.soligt o fint idag med o vi ska få varmare ändå skönt att de är vår nu.imorron ska jag köpa mandelpotatis av potatisbilen.till mamomo och mig mums.sen ska vi nog till moster på lasarettet en sväng och se hur hon mår.kanske hinner städa med blir dammsugning varje dag dras ju in en massa grus nu fyy.ha en bra kväll mina sanna vänner.

Av madde - 19 mars 2009 06:41

vilken härlig dag soligt och fåglarna kvittrar.men har varit minus inatt de var isigt ute när jag var ut med leya hehe.ha en solig dag alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards