Alla inlägg den 29 mars 2009

Av madde - 29 mars 2009 21:19

josefin tackar för denna fina spis hon fick av min syrra idag superkul tyckte hon den var .oj så bortskämd gullungen blir hehe.ska köpa lite gryter o sånt imorrn.natti alla vänner

Av madde - 29 mars 2009 18:53

vakna 7 ut med letya skönt ute inte kallt.sen tio var det tvättstugan.sen 12 när jag tvättat färdigt åkte jag.danne och josefin till västerås danne stanna hos en kompis så jag åkte till mamomo.vi fika sen ut till erikslund handla lite där.syrran köpte en briospis till josefin tusen tack bild kommer när jag satt ihop den hehe.jag fick en stor vas och vide o björkris som kurre vart ut o hämtat tusen tack.200 hårtofsar fick josefin av mommo tusen tack.sen hem till dom mommo gjorde mat ok oj så gott det var.danne kom lagom till maten.sen blev det kaffe o massa tårta som syrran o fredrik bjöd på mums tack.sen vid 18 åkte vi hem oj vad de regna eftervägen.nu gjort mat åt ungarna här hemma.gullungen har suttit på golvet o haft jättekul med tofsarna.ska sätta ihop spisen nu innan hon ska gå o sova.ha en bra kväll alla mina vbänner

Ovido - Quiz & Flashcards