Alla inlägg den 6 mars 2009

Av madde - 6 mars 2009 20:14

ja inatt fick jag inte sova mycket.vakna av att leya skällde o morra i hallen gick upp o såg jag fått vlt kl3.05 på morron tog ett tag innan jag somna om sen upp 6 o ut med leya.gråtrist dag idag med vill ha lite sol nu.kl13 åkte josefin o jag till kolsva skulle köpa biljetter till zilla o totte i morrn för josefin vill ju höra o se totte jämt men otur vi hadde biljetterna va slut igår.så då gick vi in på ica där o handla fanns ett rum bara med 10kr grejer kul köpte solglasögon o hårsnoddar till prinsessan.sen åkte vi o köpte cheeseburgare o strips med oss hem gott var det.satt en snodd i håret på josefin efter 5min tog hon bort den hehe så söt hon blev.sen har hon busat hela dagen o inte sovit mer än en stund.så  ikväll bada hon o nu sover hon.ska se tv nu men lär väl somna vid tv som jag gjort när jag ska se nåt.lär väl vakna av leya inatt med när vlt kommer hehe.ha en bra kväll alla vänner

Ovido - Quiz & Flashcards