Alla inlägg den 25 mars 2009

Av madde - 25 mars 2009 18:40

idag på morron var det kallt brr.sen vid halv nio åkte jag o josefin till mamomo med familj.syrran sov i soffan så henne väckte vi hihi.sen fika vi.vi åkte ut till hälla o shoppa på rusta.vi var även in på willys där köpte jag knopppussel till josefin hon är ju redan så duktig o bygga pussel.sen till erikslund jag köte nya skor till mig var behövligt vita i skinn med rosa snören hehe.och rosa foppaskor till gullungen och rosa gummistövlar med söta.sen var jag på annan skoaffär och skulle köpa ett par skor till linda men dom var slut skulle få hem mera på fredag så får köpa dom då.sen gjorde mamomo våfflor o bjöd oss på mums så gott.sen åkte vi hem.var på ica o handla.sen hem o grädda våfflor till danne o ungarna jag var mätt hehe.nu sett glamour är ju så bra.blir mera tv ikväll.josefin skulle få spruta imorrn men nu är hon lite förkyld så det blir nog o vänta med den.tack mamomo o syrran för en solig o trevlig shoppingtur.ha en bra kväll alla mina vänner.

Av madde - 25 mars 2009 06:58

ja idag är det 11- fyy så kallt men solen skinner o det är jättefint.ha en solig dag mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards