Alla inlägg den 7 mars 2009

Av madde - 7 mars 2009 18:25

vakna 4 inatt då kom vlt och leya sa till hihi.sen vakna jag 6.30 gick ut med leya.sen 7 vakna josefin åt macka o såg tv ett tag.sen före 10 åkte vi på djurmagazin och köpte leksaker till jason sen till mamomo med familj.där fick jag kaffe o smörgåstårta mums va gott.sen åkte vi på loppis sen ut till erikslund o handla på villys.mamomo köpte leksak till prinsessan en lastbil som hon ska stoppa i massa djur .jag fick choklad mums.sen va vi in på hundman köpte lite hundgodis.sen åkte vi hem till dom o fika o josefin åt lasange.jag åt ej skulle hem o steka palt.tack mamomo med familj för en trevlig dag.och alla tidningar jag fick o en ny plånbok och en fin rosa duk tusen tack.gjorde mat o diska när jag kom hem.danne kom o busa med vår prinsessa.sen sett tv o busat med josefin va hon leker med leksaken hon fick kul.ska se melodifestivalen ikväll.ha en bra kväll alla vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards