Alla inlägg den 17 mars 2009

Av madde - 17 mars 2009 20:13

ja nu är det kväll o fåglarna kvittrar de e vår soligt men blåsigt idag.idag på förmiddan åkte danne jag o vår gullunge till mamomo med familj.mamomo baka supergod äppelkaka med vaniljvisp när vi kom så vi fika mums va jättegott.sen prata vi o skratta o hadde trevligt som vi alltid har hihi.syrran var jättepigg idag hehe och jason är ju för söt och go.sen efter 14 åkte vi till lasarettet tog 10min där .blev inte och hälsa på moster för hon blev flyttad till köping idag så nu får vi nog hälsa på henne här.sen åkte vi hem gjorde ungstekt korv o mos o stekt korv till ungarna gott.sen slöat vid tv o busat med gullungen.nu har hon somnat blev ju inte mycke sova idag.ska se tv nu om jag inte somnar hehe.säger natti till mina vänner.

Av madde - 17 mars 2009 18:52

tänder ett ljus för max o saga jangestig 1 år sedan dom  tragiskt mördades.ni går nog hand i hand där ni är nu.

Av madde - 17 mars 2009 06:44

ja idag när jag var ut med leya regna det bra nu regnar nog snön bort.gullungen sitter o ser teletubbies nu de tycker hon om.i eftermiddag  ska vi till lasarettet i västerås gullungen ska träffa doktorn.ska kola om moster ligger inne ännu så vi kan hälsa på henne med.vi åker nog  på förmiddagen så vi tittat in till mamomo med familj på kaffe först.ha en bra dag alla

Ovido - Quiz & Flashcards