Alla inlägg under december 2008

Av madde - 15 december 2008 09:41

vakna 6 idag.sussat gott med min älskling hihi.8 gick dom till skolan bara 4dar nui skolan sen jullov skönt.nästa måndag kommer tina.vet ej va man ska göra idag kanske måste ica köpa mjölk  sen.nu vilar josefin så blir king nu.

Av madde - 14 december 2008 19:18

idag åkte vi en sväng till moster i munktorp o fika.sen 13 hade jag tvättid.sen åt vi o sen har man bara sett tv o busat med prinsessan.linda hadde hem sina kompisar blev rätt livat.blir vallander ikväll om jag nu inte har sett den.ha en fortsatt trevlig kväll ina vänner.lite bilder från idag.

Av madde - 14 december 2008 07:57

oj vad veckorna gått fort bara 10dar till julafton hihi.fint med snö ute.ha en trevlig advent alla.

Av madde - 13 december 2008 09:02

vakna 8 idag.2minus idag.nu har prinsessan badat.men lucia ville hon int va ville inte ha glitter på sig hihi..få se va man hittar på idag.kanske blir stan o titta på luciacrusing senare.ha en trevlig dag alla vänner.

Av madde - 12 december 2008 21:44

ja imorrn e de lucia.men börjar väl idag redanhihi.natti

Av madde - 12 december 2008 16:37

vakna 6.sen 9 gick josefin o jag till ica fick bära vagnen alla trappor idag hissen funka ej nån som sabbar den grrr.sen 10 va vi i tvättstugan.sen städa jag josefin hjälpte hihi.då va dammsugarn paj grrr.sen filmen.sen va vi ut med bilen en sväng i slasket.nu har vi ätit.prinsessan sover en stund.mycke nytta man gjort idag.blir nog tv senare.

Av madde - 11 december 2008 11:06

ja idag va det vitt när man vakna fint.men inte kul att måsta gå ut 8 på möte i detta blås snö oväder.men de gick bara bra.så nu e man hemma.ska inte göra så mycket idag.blir tvättning o städa imorrn.

Av madde - 11 december 2008 06:19

idag har min älskling namsdag.josefin o ida o rickard med grattis till er.kramar

Ovido - Quiz & Flashcards