Alla inlägg den 9 december 2008

Av madde - 9 december 2008 20:44

joo fick ett ryck o hämta granen o linda josefin hjälpte o klä den.den ser ju för bedrövlig ut mager haha.men lyser fint.josefin hon plockar bort alla kulor hon tur de e plast hihi.fick hon ju kul.suddioga bilder men nu e den klädd.tv nu.prinsessan just lagt sig.natti mina vänner.

Av madde - 9 december 2008 16:42

börja inget bra imorse.rickard gick ut med pele 7.30 kom in o hadde tappat han.jag kläde josefin så gick vi ut o leta men ingen hund hörde han inte alls.gick hem efter 30 min o ringde polisen o sa jag förlorat en hund.just då ringer en på min mobil o sa att en tjej tagit med han till polisen va bara o hämta phu.bara klä oss igen o gick till bilen visst inge ström stendöd.bara in o ta vagnen o gå o hämta han.gode arg va man ju han sliter värre än nån ju.hemma 9.30 orka ej på mötet 10.tyckte vi hadde gått  nog.bara slöat sen blev inget gjort som jag skulle idag inte hämtat upp granen heller men de hinner man ju.ätit o diskat nu skönt.kalas imorrn på bäckby syrran fyller kul.klart vi ska dit o fira bara nu man får hjälp att starta bilen imorrn.prinsessan så duktig åt med sked själv idag annars brukar de bli fingrarna.hon så busig o duktig kul.blir tv o bus nu.

Ovido - Quiz & Flashcards