Alla inlägg den 1 december 2008

Av madde - 1 december 2008 21:45

ja nu ska jag snart sova.såg att moster fått en broderad jultavla var tvungen att fota min med som moster brodera till mig för nåra år sen jättesöt.natti

Av madde - 1 december 2008 16:20

vakna 6 idag.blev massa kaffe va så trött.sen 9.30 gick jag o josefin till hyresvärden o jag skrev kontrakt skönt nu e de gjort.sen tele op o klaga telefonen bara dör dom skulle fixa imorrn.sen kolla vi på loppis fanns inget spännande där.så då gick vi hem o prinsessan somna va så trött.va skönt ute men grått idag.nu har vi ätit .blir inte så mycke än att slöa o busa med prinsessan.hängt upp slingan på balkong blev jättefint men nu har tomten slocknat hehe.fixa ny lampa till den sen.josefin invigde overallen hon fick av mommo i lördags så fin o varm.

Ovido - Quiz & Flashcards