Alla inlägg under december 2008

Av madde - 23 december 2008 08:29

vi vakna 7.igår kom ju tina malin hämta henne på station i västerås tack syrran.sen åkte vi in till bäckby o hämta tina.vi var en sväng ut på erikslund o handla lite.syrran följde oss kul.sen fika vi o sen åkte vi hem gjorde köttfärssås gott.igårkväll slog jag in en del julklappar.idag ska vi ut o handla julmaten o sista julklapparna.imorrn e de julafton kommer ingrid o rolf o firar med oss.på juldagen ska vi till bäckby o fira jul med mamomo o familjen kul.tina o josefin vakna nu dom andra sover ännu.har lite o göra nu.godjul alla mina vänner

Av madde - 21 december 2008 18:02

vakna 7 idag.efter 8a kläde jag o josefin på oss o åkte till bäckby.fikade sen åkte vi till öb blev o handla massa julklappar där 2st dockor till prinsesan o 1 fick hon idag.sen till catalog o nisses blev o handla mera där.tack för julklapparna jag fick idag redan.mamomo o syrran handla massor dom med.tack för den fina tomten jag fick med.sen åkte vi till bäckby o drack kaffe.sen åkte jag hem har plockat upp nu.ska slå in julklappar o städa ikväll senare när josefin sover.tack för en trevlig dag med shopping och glatt humör.

Av madde - 21 december 2008 06:44

gomorron.trevlig 4 advent till alla.

Av madde - 20 december 2008 18:33

bara 3 dar kvar oj oj.har inte gjort så mycket idag.josefin  o jag gick ut en sväng idag skönt.handla lite till knäck som jag ska göra.trist väder idag.blir nog tv ikväll.

Av madde - 19 december 2008 20:42

ja nu e de bara 4 dar tills de e julafton.inte har jag bakat eller köpt julklappar ännu.idag vakna jag med värsta huvvevärken o den sitter i ännu fy jobbigt e det.va ut o köpte batteri till bilen idag ville ej starta med de gamla.rickard åt pizza idag o vi andra fläskfile o potatis orkade inte sitta på pizzan ju.ida ringde o va super glad får egen lägenhet i januari kul.fredde ringde han va ute o köpte julklappar till sina småsyskon.tina o janette var också med.han ringde nu igen o prata men josefin va så trött ville ej prata hihi.hoppas på bra väder nu före julafton så man kan åka o köpa det man ska.ska väl baka lite o göra knäck med.sen handla med tina på måndag o tisdag blir stressa sista minuten men men inget att göra man får skylla sig själv.lite bilder på prinsessan sitter o läser böcker o spelar.nu somna hon.blir tv om de e nåt annars king .natti mina vänner.

Av madde - 17 december 2008 18:58

vakna 6 idag.8 gick ungarna till skolan bara imorrn kvar sen lov skönt.10 var det tvättdags.sen var jag tvungen åka ner på stan o göra ärende.sen hämta tvätten.efter det så gick vi till ica.trist nu regnar ju snön bort blir nog grön jul .gjorde soppa idag va varm o gott.sen har man inte gjort så mycke mer än vanligt.ida o tina ringt allt bra där.önskar verkligen krya på dig till moster som fått influensan nu sånt har hon inte tid med hihi.bli frisk nu.blir bonde söker fru ikväll sen efterlyst kanske.ska busa med vår lilla goa prinsessa nu.ha en bra kväll alla

Av madde - 16 december 2008 18:38

ja oj vad dagarna går fort.när ska man hinna göra allt man måste jo sista dagarna.köpa julklappar o all mat o baka massa saker till jul.går ju inte att göra så mycke utan pengar.idag gick vi en sväng till lidl men oj så halkit o knövligt de va nu 2 plus.sen sett tv o vi åt ungspannkaka idag gott.prinsessan åt massor som vanligt hon e så duktig.nu busar hon som mest innan sovdags kul.fredde ringde idag janpan åker upp till han i dag .o tina åker snart ner hit.blir nog tv senare.

Av madde - 15 december 2008 18:54

har inte gjort så mycke idag.plockat fram julsaker o dukar.sen gick vi ica.idag gjorde jag lappskojs för första gången blev så sugen på det mums va vi åt.men fick göra strips o korv till linda o rickard.ska äta ikväll har lite kvar.tog även kort på vår lilla tomtenissa så söt.hon busar o leker o tokskrattar kul e hon jämt.ska busa med henne nu innan hon ska sova sen.blir nog king senare eller tv kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards