Alla inlägg den 26 december 2008

Av madde - 26 december 2008 21:24

vi vakna8 idag.gick upp o busa med prinsessan o drack kaffe.sen 10 vakna linda o tina.sen kom min älskling o vi åkte till moster o rolf i munktorp o fika o lämna lite julklappar.sen åkte vi hem o åt.sen har vi sett tv o busat med prinsessan hon e så rolig o duktig nu tippar hon varuvagnen upp o ner o tokskrattar hehe.min danne har tvättat ikväll duktig han e.jag känner migtrött nu redan blir nog o sova tidigt ikväll.linda o tina ser tv.josefin sover nu och rickard sitter datan.har lärt mig min nya mobil idag o fotat lite.få se va de blir imorrn om de e bra väder kanske vi åker till bäckby o fikar o grattar syrrans kille.tina ville väl köpa nå på nisses med så vi får se.prinsessan gick med kundvagn o shoppa på ica idag tyckte hon va kul ville inte lämna vagnen då vi va klara hehe.natti mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards