Alla inlägg den 3 december 2008

Av madde - 3 december 2008 19:24

vakna 6 idag.sen 8 gick ungarna till skolan.ringde bvc då o sa att josefin hadde hosta så dåfick vi inte komma idag.ringde sen familjeläkarn o fråga om hennes hosta men behövde inte komma doktorn för dom ger ingen medicin ändå så bara hoppas att hon blir frisk snart.sen va vi i tvättstugan.sen åkte vi o jag köpte en extra tv jag fått tag i behövs ibland när det ska ses olika program.åkte förbi willys o handla med.sen hämta vi tvätten var helt slut har ju ont i halsen o hosta jag med.sen gjorde jag spagetti o köttfärssås mums va vi åt..sen kom älsklingen o han åt med.nu har jag fått upp julgardiner i tv-rummet o tomtar i vitrinskåpet.busmajan slet i gardinerna när jag skulle ha upp dom hihi .rolig hon är börjar ta på sig allas skor o ska traska runt ser för kul ut.blir snart tv sen ska prinsessan sova snart.

Ovido - Quiz & Flashcards