Alla inlägg under november 2008

Av madde - 21 november 2008 16:39

vakna 7 idag 7minus huvva.ringde moster på morron dom skulle shoppa på erikslund så jag sa att vi skulle komma med.sen kom min danne o skrapa rutor på bilen va gode fruset o kallt.sen ica o handla till moster i munktorp.sen åkte vi till media market va ju tvungen att köpa en ny mus hadde ju klickat sönder min hihi på king.blev enrosa så klart.då ringde moster dom va klara på nisses så då hämta vi dom där o åkte ut till maxi där handla vi.sen ut till öb för mormor skulle köpa overall till prinsessan men dom va slut men vi handla lite annat när vi va där.sen åkte vi hem till dom.moster bjöd på frukostkorv senapssås mandelpotatis o va gott de va håller på spricka .va 7 år sen jag fick så gott sist.allt hon gör e ju gott.sen åkte vi hem va isigt på vägen.beställt pizza till ungarna nu dom äter.josefin sover en stund.prinsessan tackar malin för gossedjuret hon fick.som spelade.så mätt så man vill sova nu men ska vara vaken se tv o bus med josefin .tack för en trevlig dag o god mat.kaffe o massa gofika hihi.

Av madde - 19 november 2008 15:24

idag har jag städat ur skåp o lådor.tidningar o skit man spar.vila en stund med nu ätit.nu snöar det för fullt här jippii äntligen blir de ljusare.ska fortsätta städa lite o bära ut.ikväll blir de mycke tv.

Av madde - 18 november 2008 18:54

vakna 6.idag har regnet öst ner mest hela dan.trist.ringde moster imorse va inte så kry idag.sen kl11 åkte jag o prinsessan till moster i munktorp vi fika o josefin lekte.sen åkte vi till kolbäck o handla till henne regnet öste ner fytusan.sen åkte vi hem gjorde bara bigone idag när ungarna kom hem.fick så ont i magen så jag var tvungen o lägga mig ett tag.åt nog för fort känns bättre nu.ska diska nu o ge josefin fika.blir nog tv o lite king senare.ha en bra kväll mina vänner.

Av madde - 17 november 2008 21:24

upp 6 sen inte gjort så mycket idag.bara det vanliga.trist väder.mötet inställt bra va ju det.sova snart.natti

Av madde - 16 november 2008 21:32

vi vakna8.sen kaffe o tv.bus med prinsessan.sen baka jag sommarkaka gott.sen ringde moster o sa de snöa där.här kom de snöflingor men la sig inte på marken trist blir så ljust med snö.sen kom min danne fika o busa med vår prinsessa.sen gjorde jag mat o sen vila med josefin en stund.sen har vi sett tv o busat mera.ringde moster o sa natti hon hadde nån i hallen hm undra vem..blir king ett tag sen sova ska ju upp 6.möte imorrn 12 .natti mina vänner

Av madde - 15 november 2008 22:02

vakna 8 med huvvevärk.och har så varit nästan hela dagen jobbigt.och värk i vaden efter sendrag för 2 dar sen ont som tusan.inte gjort så mycke idag slöat vid tv o busat med prinsessan.gick en sväng ica va soligt men blåste kallt.ska sova snart.natti alla vänner.

Av madde - 14 november 2008 18:25

vakna 7.30 idag fick sova lite längre.sen kaffe o kaffe hihi.sen kom älsklingen.väckte linda sen hon ledig.vi åkte till bäckby o fika o skratta som bara den åt rosa haha fick ont magen ju.sen åkte vi erikslund o handla i regnvädret.tack för en trevlig dag med mycke skratt o glatt humör.tack syrran för den fina ljuslyktan jag fick var ursöt kommer bild sen.och krya på dig nu.hoppas ni har det mysigt ikväll alla.blir tv o kanske king ikväll.ha de bra alla

Av madde - 13 november 2008 18:51

vakna 6 idag efter en mysig natt hihi.älsklingen låg ju brevid.kl 10 va de tvättdags igen.skulle hämtatvätten 12 då jäklades de o fick inte stopp på maskinen.men min älskling klara det tur det.sen åkte vi till moster o rolf i munktorp o drack kaffe o prata bort en stund.allt bra där.sen åkte vi hem gjorde köttfärssås o spagetti o va gott de va.sen setttv o busa med prinsessan.ringt moster med .blir king ikväll nu har ju moster sån tur som fått 8000 mer än mig hihi.ska nog ikapp.kanske blir en sväng till bäckby imorrn saknar dom de va ju ett tag sen nu.hoppas syrran kryar på sig.jobbigt o va sjuk.hoppas min bild värmer dig du va ju frysen hihi.behövs massa ljus i detta mörka regnrusk ju.ha en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards