Alla inlägg den 1 november 2008

Av madde - 1 november 2008 20:37

joo nu har josefin badat o ätit bulle.nu sover hon.älsklingen min skala räkor så nu har vi ätit räkmackor mums.blir smörgåstårta sen hihi.måste ringa moster o säga natti snart.sen ska vi se saw4 o mysa sen hihi.men är nog halt på racerbanan nu 5 minus här.bild på mina goda hallongrottor med hihi.natti

Av madde - 1 november 2008 18:54

idag vakna vi 8.sen 10 åkte vi till västerås.ida shoppa på erikslund idag o loppis.sen va vi bjudna på mat hos moster m familj.blev rena julbordet åh va gott de va.sen kaffe o vi prata o skratta.sen baka malin o linda hallongrottor till mig o danne tack malin supergoda.malin mata josefin tack.till veckan ska moster köpa matstol så josefin har där.tack för en trevlig dag igen o godmat o skratt.tack malin du gjort min blogg så snygg hihi.ikväll blir det smörgåstårta vi fick av moster o film o mys med min danne hehe.tack moster för den fina lampan med.va kallt o halt hem nu körde försiktigt hem.vi ses

Ovido - Quiz & Flashcards