Alla inlägg den 5 november 2008

Av madde - 5 november 2008 16:27

vakna 6 som vanligt o väckte ungarna.prinsessan sov till 7.30 idag.sen 10 gick vi ner i tvättstugan.sen kom min danne.sen blev de o se våra bästa år.sen busat med vår prinsessa hon e ju så duktig o rolig.moster ringde allt gått bra på stan i dag.tyckte jag hörde nåt om bakning idag hihi.brukar ju bli nåå gott.gjort mat o ätit nu.josefin sover en stund nu.bilder på mina söta barn.lika söta fast dom inte har nya kläder varje dag.viktigast att dom har de bra o får kärlek och inte spö som jag själv fick när jag va liten var så hatad av sk mor.hoppas hon får lida för det en vacker dag hon med.synd att jag ej fick mer tidmed min kära far pga sk mor.här finns nu både mor.mormor.moster o syster för oss alla.vi har alltid trevligt o mycket skratt när vi träffas.vi måste nog snart åka på gofika hihi.hoppas nu syster baka idag o inte gick o sov hehe.ska diska nu.

Ovido - Quiz & Flashcards