Alla inlägg den 30 november 2008

Av madde - 30 november 2008 21:37

så var de kväll o måndag imorrn igen.vi åkte till munktorp en sväng o fika o hjälpte moster upp med nya gardiner.sen åkte vi hem o åt älsklingen bjöd på julskinka oj va gott de va.sen vila vi med vår prinsessa en stund.sen bada älsklingen med hon.sen va de bus.jag börja röja undan saker ur vitrinskåp för o få plats med mina kära tomtar dom e så söta ska va gammalt skägg.josefin hjälpte mig så klart.sen så somna hon så nu har jag plockat fram nåra tomtar fota dom kommer mer sen dessa e mina favvotomtar.blir o pynta mera nu i veckan e ju så kul o blir så mysigt.skulle se vallander men blev o pynta istället.ska nog snart sova ska ju upp 6 imorrn.natti mina vänner

Av madde - 30 november 2008 08:19

gomorron alla vänner.sovit gott med min älskling hihi.staken fick jag igång o stjärnorna med.hehe.jag o prinsessan vaken alla dom andra sover.ska tvätta idag.sen en sväng till moster i munktorp o fika.ha en trevlig 1 advent alla.mysigt med jul o tomtar e ju bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards