Alla inlägg den 28 november 2008

Av madde - 28 november 2008 19:26

så va de fredag igen.sov till 7 idag skönt.sen kom min danne 8a morronpigg idag.sen åkte vi till skroten o fixa fläkt till bilen så de blir varmt.vi åkte till moster i munktorp o hälsa på o.drack kaffe.sen åkte vi till villys o handla lite.sen hem o såg filmen.sen kom hyresvärden o fixa litesmåsaker bra det nu lagat.sen gick vi ica hadde glömt o handla nåra saker.fanns inget gott som jag va sugen på.sen hem vi åt.sen så har jag bokat tinas biljett idag hon kommer ju ner till jul.hennes första gröna jul kanske hihi.går det med men finare med snö.busat med prinsessan nu hon ska snart sova eså snorig o trött nu.men ändå så glad o busig.hängt upp julgardiner o tänt ljusstaken i köket inte idas gjort mera blir väl de med.ska se tv o lite king senare.mitt köksfönster men mina tomtar saknas ska ta fram dom med  o pynta färdigt senare.finaste o mysigaste är nog mosters köksfönster hihi.supersnyggt e de nog i alla rum där.längtar att få hälsa på o se.e alltid så hemtrevligt o glatt där.tur syrran har som får ha så mysigt .natti mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards