Alla inlägg den 27 november 2008

Av madde - 27 november 2008 11:27

vakna 6 idag.sen 8 gick ungarna till skolan så då dammsög jag o josefin hjälpte hihi.sen 9gick vi till lidl hadde ju slut blöjor.sen skulle jag gå o skriva på kontraktet men dom öppna 10 så då gick vi til stan o de va 8 plus så nu är snart all snö borta trist.jaha allt på stan öppna med 10 gick in på hemköp o handla lite.sen apoteket o köpte hostmedicin o ögontvätt till josefin hon e ju så förkyld.gick o titta runt lite i affärer.sen gick vi till hyresbolaget visst dom ska besikta lägenheten idag så jag får gå o skriva kontraktet sen.då gick vi hem blåste som tusan.nu sover prinsessan en stund så nu har jag skurat.bara o vänta attdom ska komma halv 2 o besikta.kanske blir lussebak senare idag får väl se.jo nu har jag bakat lussebullar till 1 advent mums.

Ovido - Quiz & Flashcards