Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av madde - 31 augusti 2009 07:24

ny vecka igen.orka inte skriva blogg igår .men i lördags förmiddag så packade vi bilen och åkte till malingsbo.linda och m följde också med.josefin  lämna vi ju hos mommo  med familj i fredags.vid 12 var vi framme vid första tjärnen.började fiska sen blev det och göra eld o fika.sen efter 14 åkte vi till campingen och grillade .sen åkte jag o danne och fiskade.linda och m stannade på campingen och tog det lungt.vi åkte till en tjärn vi aldrig provat förr super bra den var då hihi.kring 18 fick jag mina 2 första fina öringar kul.sen fick danne med en.vi fiskade till 22 men då var det såå mörkt så man såg inte spöt.åkte till campingen och fika och somnade.skulle upp 5 och fiska men vi sov till 6 men då åkte vi igen o fiskade.sen halv 12 åkte jag till campingen och städa ur o packade in i bilen.linda och m ducha o gjorde sig klara linda ville bada men var inte sol.vi åkte tillbaks till tjärnen där danne stannat o fiskat oj jag hadde fått en fisk till kul.där grillade vi och åt oss mätta alla .danne fick en stor öring fin den var.16 åkte vi hem igen.packade upp och gjorde inte såå mycket mera hadde så ont i huvve fyy.ringde ju mommo igår och dom har haft en superkul helg med josefin och varit på marknaden lör och sön.allt bara bra josefin såå snäll o glad men så e ju gullungen alltid.idag ska vi åka och hämta henne blev ju lite sent igår .ha en bra dag mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards