Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av madde - 15 augusti 2009 20:12

igår morse var vi så sugna att åka o tälta o fiska.ringde mommo o fråga om barnvakt men visste ju att hon skulle säga jaaa klart jag e.tvättade först 10 sen vid 12 hadde jag tvättat klart o vi hadde packat bilen .åkte till mommo o syrran o lämna gullungen.sen körde vi till skinnsberg köpte fiskkort sen till krampen mysigt fredag o tälta o fiska härligt.danne fiskade sen plocka vi lingon till mommo  med.sen blev det grilla korv o koka kaffe o fiska till 23 mysigt var gode svart tio redan då jag hämta saker i bilen hoppa en groda på vägen blev lite skraj hihi. inget napp blev det.sen la vi oss var lite kallt men vi somna.jag vakna 5 av att jag hörde andra fiskare på g.jag upp gjorde eld o kaffe .sen väckte jag danne så han skulle fiska.så idag hela dagen har vi letat ved grilla korv o fiskat till 17 inte en fisk otur var ju så härligt väder att bara va ute .när danne hämtat ved och vi burit till elden så var en ödla brevid oss måste följt med veden rädd blev jag den kasta vi i sjön den simma iväg hehe.så vid 18 var vi hemma igen.vi hadde slut kaffe o cigg annars hadde vi varit kvar tills imorrn .för mommo ville ju ändå ha josefin tills imorrn hon är ju så snäll .tusen tack mommo med familj för barnvakten kul att det går så bra med gullungen .blir nog sova tidigt ikväll.ha en bra kväll mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards