Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av madde - 1 augusti 2009 20:04

igår kväll somna jag 22 var gode trött blev ju bara 3 timmars sömn när vi tälta men vi hadde så trevligt o mysigt.vakna 7 idag blev kaffe o king.sen vid 8a ringde jag mommo då hadde dom just vaknat.sen kom danne och 10 åkte vi till mommo.gullungen kom med mommo och öppna dörren ja hon blev glad då vi kom fick massa kram o pussar hon e för goo.men så fråga jag om vi skulle åka hem nää mommo mera sa hon då.klart hon sa så kul hon o mommo och kurre haft dom här dagarna.såå snäll o glad jämt men så e hon ju ingen grinunge inte.tusen tack mommo o kurre för att ni hadde gullungen medans vi åkte o campa vi hadde såå mysigt och fisk fick vi ju.klart kurre skulle ha fisk.tack älsklingen min för att vi gjorde nåt kul ihop bara vi måste vi göra flera gånger.josefin har värdens bästa mommo det betyder massor för oss alla.gullungen tar på sig skorna och packar väskan och säger mommo o kurr mera hihi..blir nog tältning flera gånger så klart.har sån värk fick som nackspärr i morse vred mig mot tvn.i efter middaggjorde vi varma mackor mums.sen har det varit bus o tv.blir tv ikväll med.ha en bra kväll mina vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards