Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av madde - 16 augusti 2009 18:38

idag  klev jag upp 7.blev kaffe o king en stund.sen kom fredrik o danne.vid 10 åkte vi till mommo skulle hämta josefin idag.hon blev så glad när vi kom sötnosen massa pussar o kramar.vi fika o prata.sen gjorde mommo sin supergoda köttfärssås o spagetti vi alla åt oss mäta mumsigt värre.tack mommo .sen packa vi ihop josefins saker och åkte hem igen.jag har städat och flyttat om i sovrummet och bytt säng till josefin köpte ju en utdragbar växasäng som hon nu ska sova i.och hon har bäddat ner alla gosedjur redan få se om hon sover där sen.har inte satt upp gardiner i v-rummet ännu men ska väl det senare om jag ids hihi.imorronkväll kommer rickard hem och ida o david kommer också dom kör bil ner startar tidigt imorgon bitti lång resa.idag blåser det storm här huu kallt.tusen tack mommo för barnvakten o god mat idag.uppskattar verkligen att du ställer upp och att det går så bra när josefin är hos er hon gillar ju mommo och er alla så klart.ska nog leta nå gardiner nu få se om det blir några haha kanske inte ska ha några alls.ha en bra kväll mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards