Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av madde - 27 augusti 2009 20:49

idag på morron åkte vi in till västerås.skulle ju köpa solfilm o kontakt till stereon i bilen.josefin var snabbt färdig o packat sin väska så sa hon skynda mommo nu hon e ju för rolig.vi åkte först till mommo och syrran.vi fika sen åkte vi ut till erikslund o shoppade lite.mommo köpte strykbräda till josefin så ikväll har hon strukit kul.syrran köpte ett gosedjur till josefin den kallar hon lalla.danne var på biltema och köpte solfilm och lite annat.sen skicka jag in han och köpa ett fiskespö till mig så nu kan jag med fiska vi kanske åker i helgen och hyr stuga o fiskar kul.sen åkte vi hem till mommo.   . men men jag säger då det att min mormor hon var verkligen vacker hela sitt liv hadde varit lika vacker idag om hon levat inte alla som e det haha men jag fick mig ett gott skratt idag då jag såg en livs levande häxa haha.sen åt vi och fika mera sen åkte vi hem.men vi stanna i munktorp o skulle tvätta bilen hos moster o rolf.bara rolf hemma moster var i v-ås på lasarettet.så danne tvätta bilen och satt fast solfilmen superfint det blev verkligen nöjd.josefin o jag gick till lekparken sen koka r kaffe vi satt o fika och josefin lekte.sen före 18 kom moster hem allt gått bra för henne idag.vi åkte hem.josefin lekte en stund sen somna hon.tack mommo o syrran för en trevlig dag idag.jag fick nåt av syrran tusen tack.ska bara se lite tv o sova nu.imorrn kör vi och lämnar josefin hos mommo med familj dom är barnvakt och ska gå på marknaden när vi på lördag åker upp till dalarna och har mysigt.linda tar nog med sin kompis kul.natti mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards