Alla inlägg den 29 juli 2009

Av madde - 29 juli 2009 19:49

vakna 7 strålande sol hihi.sen vid 9 åkte jag danne o josefin till syrran hämta nåra saker som skulle hem till mommo.först åkte vi till erikslund köpte nå syrran skulle ha.danne handla med.sen va vi in på loppis men hitta inget där.köpte med lite fika sen till mommo och fika och vi satt o prata.sen vid ett åkte vi o köpte korv vid lidl mums.sen till hammarby jag köpte en utdragbar växasäng o en liten soffa till josefin där.sen åkte vi hem så glad hon va i soffan den sitter hon i ute på balkongen.sen beställde vi pizza ides ej göra nån mat hehe.sen satt vi o prata om vi skulle åka o tälta de e ju billigt men vi får ju se vad väder det blir först.kanske mommo vill låna gullungen då .sen gick vi en sväng till danne josefin busa med maja kul tyckte maja.sen efter 19 när vi kom hem la hon sig på golvet o sa natt natt o somna så jag väkte henne o la hon i sängen var jättetrött efter idag gullungen.nu susar hon gott.nu har jag betalt mina räkningar skönt när det e gjort.men inte mycket pengar kvar efter så e det ju.men man har ju det mesta som behövs bra det.blir nog king nu ett tag sen tv kanske.ha en bra kväll mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards