Alla inlägg den 10 juli 2009

Av madde - 10 juli 2009 20:11

nu helg igen.igår åkte tina hem så vi var in till moster i munktorp så hon fick säga hejdå sen åkte vi till mamomo med familj och sa hejdå.sen skjutsa vi henne till stationen efter 20 men fyy vad det regnade massa vatten på vägen från munktorp regna ej i köping då vi åkte.mamomo sa att vi kunde sova över så slapp jag köra hem i ovädret.såå 21 när tina åkt.såå  åkte linda o jag tillbaka till mamomo vi fika och prata.syrran o linda spela yatzy på king o skratta kul hadde dom.josefin var inte med för hon är hos pappa i helgen.sen gick alla o lade sig linda satt vid datan jag kunde inte somna förrän efter 1 tror jag för regnet slog såå i fönstret.vakna 4 regna lika mycket då somna knappt igen men sen somna jag till 8 imorse.då var mamomo vaken o hadde gjort kaffe .sen ringde tina då var hon i jörn allt hadde gått bra upp.vi såg vbå.sen åkte vi ut till erikslund o shoppade lite var så varmt då regnet slutade.sen skjutsa jag hem dom och jag o linda åkte hem .har varit soligt o varmt till nu kom värdens ösregn blir kanske åska ikväll igen.tack mamomo o syrran för idag och att vi fick sova över i ovädret.ha en bra helg alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards