Alla inlägg den 3 juli 2009

Av madde - 3 juli 2009 22:45

på förmiddan gjorde vi inte såå mycket.sen åt vi och så städa jag.ungarna gick till ica en sväng.sen efter fyra åkte vi in till västerås och power meet idag igen.kom värdens regn o åska i köping då vi åkte.i västerås var det strålande sol kom en liten regn skur på hela kvällen.vi stod o titta på fincrusingen o tog bilder.sen körde vi runt o med i ledet nåra timmar.massa folk o fina bilar.dom som var framför oss ett tag hoppade nästan sönder sin gamla volvo men kul hadde dom.sen åkte vi hem och från munktorp o nästan ända till köping var det rena skyfallet torkarna hann inte med.slutade som tur var när vi skulle ur bilen o gå in.har laddat upp lite bilder på bdb men blir mera sen orkade inte nu ska sova.lite mörkt nu kan ju komma åska och regn inatt är såå kvavt nu fyy.natti mina vänner

Av madde - 3 juli 2009 09:10

fredag igen.igår kväll åkte vi alla in till big power meet.var en massa fina bilar vi såg och vi körde även runt en del i ledet kul josefin vinka hihi.minnet blev fullt i både mobil o kamera.idag när vi vakna var det sol men nu mulet och kommer kanske åska o regn skönt.idag 17 är det fincrusing få se om vi åker in och tittar idag med.blir det mera bilder.bara josefin o jag vakna dom andra sover.danne varit förbi en sväng på morron.vakna med huvudvärk idag jobbigt.ida ringt allt gick bra upp för rickard men hennes katt hoppa på han hihi busig hon äer.i helgen skulle dom  till david kul.ska diska nu sen blir det vbå.sen får vi se vad vi gör idag.nu hör jag åskan.ha en bra dag mina vänner

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards